یزدفردا: رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کرمان می‌تواند پایه خوبی برای فوتبال ایران باشد، گفت: در حال فراهم کردن زمینه برگزاری برخی از بازی‌های بین‌المللی در کرمان هستیم.

به گزارش یزدفردا: مهدی تاج عصر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان اظهار کرد: به عنوان یک فرد مطلع عرض می‌کنم سهم استان کرمان در تیم‌های ملی فوق العاده زیاد است. 

وی با اشاره به پنج ورزشگاه استاندارد آسیا در استان کرمان ادامه داد: اولین جایی که اجازه حضور بانوان را در ورزشگاه دادیم، در کرمان و در ورزشگاه گل گهر سیرجان بود و ورزشگاه سیرجان استاندارد بسیار خوبی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب که کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، اظهار کرد: انتظار می‌رود که کرمان به فوتبال ساحلی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را رونق ببخشد.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی فوق‌العاده استان کرمان به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: کرمان از همه لحاظ برجسته است.

تاج با تاکید بر اینکه کرمان می‌تواند پایه خوبی برای فوتبال ایران باشد، در ادامه با اشاره به ورزشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و هتل‌های استاندارد و مناسب استان کرمان گفت: در حال فراهم کردن زمینه برگزاری برخی از بازی‌های بین‌المللی در کرمان هستیم.

به گزارش ایسنا، امیر حسن‌زاده معاون استاندار کرمان نیز در این آئین اظهار کرد: ورزش یکی از راه‌های برون رفت از اقتصاد نفتی است.

وی با اشاره به وسعت زیاد کرمان تصریح کرد: استعدادهای ورزشی در استان بسیار زیاد است و باید استعدادهای جنوب کرمان نیز شناسایی و پرورش داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خواستار برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در کرمان شد و در ادامه تاکید کرد: باید از بازیکنان بومی استفاده شود.

بنابراین گزارش، در این مراسم از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا